zubní pasty

Sleva! Lacalut aktiv zubní pasta 75ml Zobrazit větší

Lacalut aktiv zubní pasta 75 ml

Nové

Medicinálně vyvinutá zubní pasta k ochraně před parodontózou.

Více informací

-21 Kč

Více informací

Zubní pasta Lacalut aktiv je prostředkem, sloužícím k prevenci před parodontózou a má výrazné stahujicí účinky. Účinnou látkou je aluminium laktát, který vykazuje výrazné adstringentní (stahujicí) účinky. Posiluje parodont a zastavuje krvácení dásní. Přítomné složky alantoin a bisabolol zabezpečují protizánětlivý účinek. Přítomné fluoridy (1 360 ppm fluoru) zpevňují zubní sklovinu a chrání ji před vznikem zubního kazu. Obsažený chlorhexidin, nejúčinnější látka v boji proti zubnímu plaku, rozrušuje zubní povlak a zabraňuje jeho zpětnému usazování na sklovině. Účinnost zubní pasty zvyšuje Lacalut aktiv ústní voda a Lacalut aktiv zubní kartáček.

Parodontitida je zánětlivé onemocnění dásní, které se velmi pomalu vyvíjí. První příznaky zánětlivého onemocnění parodontu jsou ústup dásní, krvácení dásní a záněty, které jsou způsobeny bakteriálním zubním povlakem, který svými odpadovými látkami, tzv. toxiny, poškozuje okolní tkáň. Nenechte to dojít tak daleko! Pravidelné používání Lacalut aktiv zubní pasta, potažmo celý Lacalut aktiv systém, může bránit vývoji parodontitidy.

Zubní pasta slouží speciálně k prevenci proti parodontitidě a krvácení dásní. Speciální čisticí látky doplněné dezinfekčním chlorhexidinem, který rozrušuje plak a usmrcuje baktérie, odstraňují bakteriální povlak.

Recenze

Napsat recenzi

Lacalut aktiv zubní pasta 75 ml

Medicinálně vyvinutá zubní pasta k ochraně před parodontózou.

Napsat recenzi

Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:

Slevy